Processionals staat in de finale van de NIMA Marketing Company of the Year prijs. Na een lang en zorgvuldig juryproces heeft Processionals het tot de shortlist van de NIMA Marketing jaarprijzen geschopt. Samen met het Van Gogh Museum en De Koffiejongens zijn we doorgedrongen tot deze spannende finale in de categorie Medium.
Bijna alle marketingprijzen gaan over marketingcommunicatie; de reclame, de creatie, de campagnes, noem maar op. Deze heeft betrekking op álle marketing: van slim data-gebruik en strategie tot klantervaring. Commercieel succes in een snel veranderende wereld. Daarmee stelt NIMA dat dit dé enige echte marketingprijs van Nederland is.
Vanuit de gedachte én onze pay-off RETHINK / RECRUIT / RENEW transformeerden we onszelf én onze klanten en dragen wij elke dag bij aan meer werkgeluk voor onze procestechnici. Deze nominatie is dus een prachtige erkenning van ons harde werk. Want, zo stelt NIMA, “marketing is teamwork en als álles eens goed uitpakt, ál het getoonde lef de goede kant opvalt en als álle sterren eens een keer goed staan, is dat een prestatie die ver voorbij het niveau van een mooie reclamefilm of slimme online strategie reikt.” Dit teamwork en deze marketing effort zetten wij, als Processionals, ook voor jou in als klant.
Op 13 juni, tijdens de NIMA Marketing Day in DeFabrique, zet het NIMA onze teamprestatie op het podium en wordt de winnaar bekendgemaakt. Dan weten we of we onszelf een jaarlang het beste marketingbedrijf van Nederland mogen noemen. Tot die tijd vieren we vol trots het behalen van deze mijlpaal: wij zijn finalist NIMA Marketing Company of the Year!